Menu

 photo 1_zps84e06ae4.png  photo 2_zps659de009.png  photo 3_zps904ab323.png  photo 4_zpsaefaf15f.png  photo 5_zps3cf3a571.png  photo 7_zpsc515459f.png

"Black Dahlia" com Rita Bártolo


Conhecer pessoas novas, qualquer um em qualquer situação consegue. Conhecer alguém tão único como a Rita, do blog Gonden Roads, é raro. É por isto que gosto de fotografar, principalmente alguém que em duas horinhas nos ensina tanto e nos inspira tanto como a Rita me inspirou numa tarde por Lisboa. São fotos que eu gosto de fazer, e das melhores que tenho, na minha opinião. Não se trata apenas de estética e de técnica, trata-se também de emoções e de mostrar aquilo que a giríssima Rita me mostrou de si.

Aqui está, "Black Dahlia".

Anyone at any situation can meet new people easily. But meeting new people as unique as Rita, blogger from Golden Roads, is rare. That is why I live to photograph, mainly people who in just two hours teaches me and inspires me as much as Rita did, on an afternoon in Lisbon. These are photos I like to produce, and these are some of the best I've made, in my opinion. It's not only about esthetic or technique, but also about emotions and showing the best that gorgeous Rita had to show.































Nenhum comentário:

Postar um comentário

Popular Posts